خبراخبار ورزشی ایرانهانیه زال پور

شهزاد موحدی: سال ۱۴۰۲، غریق منجر به فوت در استان اصفهان در مجموعه های استخری صفر گزارش شد.

در گفت و گوی پایگاه خبری ۲۴ ثانیه با شهزاد موحدی رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان اصفهان در خصوص سالی بدون فوت غریق با مقدمه ای شروع کردند، مبنی بر این که:

استفاده زیبا شناختی و تفریحی به عنوان یکی از مصارف آب در هر اجتماعی به چشم می خورد، به طوری که امروزه شنا به عنوان یک فعالیت تفریحی و ورزشی مفید از نظر جسمی و روحی در نظر گرفته می شود.

در این بین استفاده از آب به عنوان ورزشی تفریحی، حوادثی را در بر دارد، خطراتی که منجر به فوت افراد یا آسیب جدی جسمی و روحی وارد می شود که بر اثر بی احتیاطی و سهل انگاری فرد انجام می گیرد. متولی حفاظت و حفظ افراد در برابر خطرات ناشی از غرق شدگی در محیط های آبی، هیأت نجات غریق و غواصی هر استانی می باشد که در رأس آن رئیس هیأت نجات غریق و غواصی جای دارد که در تلاش برای پیشرفت روز افزون این رشته ورزشی در استان اصفهان هستیم.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ غریق منجر به فوت در استان اصفهان در مجموعه های استخری صفر گزارش شده است که این آمار نشان دهنده کار، همت و تجربه تیم هیأت نجات غریق استان اصفهان می باشد که با تلاش بی وقفه و همت همکاران در بخش های مختلف هیأت از کمیته های آموزشی بازرسی شده است و توانستیم به موفقیت در این امر مهم دست یابیم و این راه منجییان ادامه دارد و امیدواریم تداوم داشته و استخرها و مجموعه های آبی بدون حوادث به فعالیت های خود ادامه دهند.

موحدی گفت: اصالت هیأت نجات غریق و غواصی استان پیشگیری و آموزش و نجات افراد در محیط های آبی می باشد که در سال ۱۴۰۲  به موفقیت ۱۰۰ درصدی این امر در استان اصفهان رسیده ایم.

ایشان بیان کرد: امیدواریم این تلاش ها ادامه دار باشد و در مسیر تحقق این راه هرچه بهتر و پویاتر عمل کنیم.

وی اذعان کرد: در این میان هیأت نجات غریق نیز، اصالت قهرمانی و کار آفرینی را در کنار پیشگیری و آموزش هم زمان و رو به جلو با چشم داشت به سکوهای قهرمانی کشوری و جهانی و کاهش بیکاری در کنار دولت مردان در بخش کار آفرینی ایفامی کند.

وی در ادامه گفت: در سال ۱۴۰۲ اعزام تیم به مسابقات کشوری در بخش بانوان و آقایان در دو مرحله و هم چنین انتخابی تیم ملی را داشته ایم که در بخش بانوان مقام سوم مسابقات منطقه غرب کشور را کسب نموده ایم و در بخش استانی نیز مسابقات متعددی برگزار کرده ایم.

در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولان در این امر مهم گام های مؤثر و موفق تری برداشته و موجب رضایت مردم فهیم و هم استانی های خود در شهر و استان اصفهان گردیم.

نویسنده: هانیه زال پور

 

 

کوارتر آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا