بسکتبالهانیه زال پور

🏀ساسان رحمانی: انتظار دارم مسئولین وسیع تر بنگرند.

🏀ساسان رحمانی سرمربی تیم نقش جهان اصفهان گفت:

این مسابقات در رده نونهالان برگزار شد، خیلی‌ها می‌گفتند، سطح مسابقات پایین است، زیرا بازیکن‌های استانی در این مسابقات شرکت نکرده اند. و دید خاصی نسبت به این مسابقات نداشتند.
وی ادامه داد: خودمان امروز شاهد بودیم که بسیار بازی‌ها فوق العاده است. حتی پتانسیل یک شهر و استان را فراتر از یک تیم استان می‌توانستیم ببینیم. رحمانی گفت: انتظار دارم که تمام مسئولین از هیأت بسکتبال و فدراسیون بسکتبال محترم، خیلی وسیع تر بنگرند و تا جای ممکن کلاس‌های استعدادیابی و  آموزشی برای بازیکنان برگزار کنند.
در ادامه بیان کرد: متاسفانه برای یک تیم استانی و ملی محدودیت داریم. بله، می دانیم  یک سری محدودیت‌ها وجود دارد، زیرا بیش تر از ۱۲ الی ۱۵ نفر را نمی‌توان حمایت کرد. اما خیلی از بازیکنان هستند که در این میان دیده نمی‌شوند. مانند، همین بازیکنانی که در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.
در پایان گفت: ممنونم از هیأت بسکتبال و هیأت شهرستان که این بازی‌ها را برگزار کردند و این فرصت را در اختیار این بازیکنان قرار دادند که خودشان را نشان دهند. امیدوارم این بازی‌ها ادامه دار باشد زیرا این دوستی و رفاقت‌ است که بین بازیکنان می‌ماند و این تجربه‌ها به بسکتبال شهرمان و همین طور به بسکتبال کشورمان کمک می کند. و آرزوی موفقیت برای تمامی تیم‌ها دارم. امروز بازی بسیار زیبا بود و  آرزوی موفقیت برای تیم آکادمی عارف زاده و گلنور نیز دارم. با تشکر.

خبرنگار۲۴ ثانیه: هانیه زال پور

کوارتر آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا