بسکتبالکوارتر آخر

بسکتبال مظلوم خوزستان ، متن استعفا دبیر هیأت بسکتبال استان خوزستان

بسکتبال خوزستان را چه می شود!!!
باسلام و ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سالار شهیدان و یاران باوفایش و آرزوی سلامتی برای تمام دلسوزان رشته بسکتبال در سرزمین اسلامی ایران عزیر بالاخص استان زرخیز و شهید پرور خوزستان، خداوند متعال را شاکرم که غریب به ۲۴ سال از عمر خود را در کنار هموطنان عزیز خورستانی خود سپری کرده و درس های زیادی از حضور در بین این بزرگواران گرفته ام. استان خوزستان با مردمانی یک رنگ و یک دل و متحد مردمانی با چهره های آفتاب سوخته، مردمانی ولایت مدار و پایبند انقلاب، مردمانی زجر کشیده، مردمانی متعهد، مردمانی که خون دادند ولی یک وجب از خاک میهن را ندادند، مردمانی که شهید دادند ولی تن به خواری ندادند، مردمانی که همواره در ثروتمندترین خاک میهن با فقر دست و پنجه نرم می کنند ولی همچنان مدافع انقلاب و میهن هستند. در میان این مردمان شریف زندگی کردن افتخاری است که نصیب هر کس نمی شود و مفتخرم در میان مردمان پاک خوزستان زندگی می کنم.


عزیزان از بعد انتخابات رئیس هیأت بسکتبال استان خوزستان و انتخاب رئیس هیأت منتخب بر اساس رأی نخبگان ورزش استان خوزستان، تیشه زدن به ریشه بسکتبال استان خوزستان شروع و هر کار جهادی برای جوانان این خاک هیچگاه به چشم نیامد بلکه این کارها خاری شد در چشمان گروهی که جناحی با موضوع ورزش برخورد می نمودند. حال خدا را شاکریم که هیأت بسکتبال در اوج دوران کرونا که مملکت و حتی جهان هستی را تحت تأثیر خود قرار داده بود کارهای بزرگی را انجام داد و با حمایت بسیار روح رقابت ورسیدن به جایگاه عالیه را بین بازیکنان با وجود تیم لیگ برتری و حضور ۹ تیم در لیگ یک بوجود آورد که ای کاش این نمی شد!!! تیمی که با وجودش نه تنها افتخاری نشد بلکه باعث شد برخی افراد به ظاهر دوست ورزش بسکتبال کمر همت برای خرابی ورزش بسکتبال ببندند و از هر راه و روشی برای انحلال این تیم دست نکشیدند و بالاخره با راه یابی به بالاترین مقام اجرایی و استفاده از قدرت سیاسی تیم مظلوم خانه بسکتبال که امید جوانان استان بود را منحل کردند و در محفل خصوصی خودشان بابت انحلال این تیم به یکدیگر تبریک گفتند و امید داشتند که در یک هیأت جدید با افراد جدید بتوانند خودشان و مطابق نظر خود اقدام نمایند.


عزیزان، کار بزرگ، انسانهای لایق و بزرگ می خواهد، متأسفانه اتکا به انسانهای ضعیف النفس و کوچک اعتبار یک مجموعه بزرگ را پایین می آورد و آن مجموعه محکوم به انحلال می باشد. وقتی افراد کینه توز و کوچک در جایگاه بالا باشند بدلیل عدم توانایی ، درکی از جایگاه بدست آورده ندارند . همواره باید از سمتهای کوچک شروع کرد تا در زمان بدست آوردن جایگاه عالیه بتوانی بزرگی کرد .
عزیزان من حال کمی به گذشته و حال بنگرید و در خلوت خود کمی اتفاقات را مرور فرمایید، پیش وجدان خود بدون هیچگونه جبهه گیری قضاوت کنید و نتیجه را بر روی کاغذ بنویسید و چندین بار به آن نگاه بیندازید، مطمئناً وجدان بیدارتان مطالب واقعی و زیبایی را به شما یادآوری می کند ولی حیف که عمر رفته دیگر بر نمی گردد و برای جبران گذشته شاید کمی دیر باشد.


شاهد بودید پیشکسوتان محترم و دلسوزان ورزش طی چند ماه اخیر مکرراً پیگیر رفع مشکلات و بازگشت به آرامش و جبران زمان از دست رفته از اداره کل و فدراسیون برآمدند و حتی رنج سفر را به جان خریدند و جهت رفع موانع به حضور بالاترین فرد ورزش بسکتبال ایران رفتند (در صورتیکه بزرگان فدراسیون برای کوچکترین کاری شخصاً به استان های دیگر می روند ولی احترامی برای پیشکسوتان خوزستان قائل نشدند و به زور رسانه ها جلسه تشکیل دادند) و در نهایت خروجی جلسه بی احترامی کامل به نظر دلسوزان و ریش سفیدان ورزش استان بوده که چیزی جز آرامش و آینده جوانان نمی خواستند و واقعا برخود خجالت کشیدم که استاد کامروا اینگونه در گروه پیام گذاشتند و چشمان تک تک ما اشک آلود گشت . عزیزان اداره ورزش و جوانان استان هم کم تقصیر ندارد که با هر ساز فدراسیون میرقصد ، خروجی نامه جدید نشانه عدم لیاقت اداره کل ورزش و جوانان استان هم می باشد که جلوی هر حرفی سر خم میکند و هیچ اقتداری از خود نشان نمیدهد و همسوی جناح بی درایت و بی کفایت فدراسیون می باشد .
در نهایت اینجانب بعنوان قطره ای کوچک در دریای مرام، مقاومت و اتحاد و جامعه ورزش بسکتبال استان خوزستان از شما عزیزان حلالیت طلبیده و از کم کاری بوجود آمده در مدت کوتاهی که در خدمتتان بودم پوزش می خواهم و استعفا خود را از دبیری هیات بسکتبال خوزستان اعلام میدارم .

دوستدار شما
دبیر سابق هیأت بسکتبال استان خوزستان

مسعود پناهی اصفهانی

کوارتر آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا