اخبار بسکتبال ایرانبسکتبال

زهرا گلی: امسال تیم را از کاشان شرکت دادیم.

زهرا گلی مربی تیم نوجوانان خانه بسکتبال کاشان گفت:
امسال این تیم را از طریق کاشان شرکت دادیم.

وی ادامه داد: در ابتدا تشکر می‌کنم از مسئولین هیئت بسکتبال کاشان که واقعاً در این دوره به ما کمک کردند و همه جوره همراه ما بودند، و خسته نباشید به بازیکنان تیمم که خیلی خوب کار کردند. نکته‌ای را راجع به مسابقات بیان می‌کنم، واقعاً بهتر است که راجع به سطح داوری‌ها و کلاً لیگی که داریم برگزار می‌کنیم  تدابیر بهتری اندیشیده شود.

گلی گفت: ما مربیان سالیان کار می‌کنیم و بازیکنان را به سطحی از مهارت می رسانیم تا به این مسابقات بیاوریم، همانطور که می‌دانید آوردن تیم به این مسابقات کار راحتی نیست و همانطور که می‌دانید ما اسپانسر نداریم. این تیم در قم تمرین کرده ولی متاسفانه حمایت نشده پس از طریق کاشان به مسابقات آمده است.

ایشان ادامه داد: وقتی در مسابقات هستیم و از طرف یکسری مسئولین برگزار  کننده  متضرر می‌شویم این واقعا برای ما خیلی سنگین است و اگر من از جایی برایم بار مالی داشت و می‌دانستم که آخر کار هزینه ای دستم را می‌گیرد، می‌گفتم ایرادی ندارد، امسال نشد، سال آینده شرکت می‌کنیم. ولی وقتی توان تیم در جایی است که می‌دانیم تیم بالا می‌آید و به خاطر حالا اشتباه داوری یا دست‌اندرکاران تازه کار و جوان که می‌خواهند به تجربه ای در قضاوت برسند، دلیل نمی‌شود که یک سری از بازیکنان که زحمت کشیدند برای بودن در این سطح متضرر شوند.

در پایان گفت: ما مربی‌ها دوست داریم بازیکنان مان در رده سنی پایه و که خیلی مهم است، حتماً به چیزی که دوست دارند و زحمت کشیدن و وقت گذاشتند و حتی خانواده هایشان برایشان آرزو دارند و در این محیط سالم وارد شدند، برسند. امیدواریم بالاخره نقص هایی را که وجود دارد فدراسیون برطرف کند، تا انتقاد من مربی را بر این نگذارند که بی‌احترامی کردم و بخواهند برای ما مشکلات بیشتری ایجاد کنند. ممنونم از شما.

خبرنگار۲۴ ثانیه: هانیه زال پور

کوارتر آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا