اخبار بسکتبال ایرانبسکتبالتحلیل بسکتبالخبر

فِرِدی ابراهیم در کوره بلند ذوب‌آهن سوخت

سجاد فرخی: تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در هفته سوم مسابقات لیگ بسکتبال غرب آسیا موفق شد در یک بازی حساس با نتیجه ۸۹ – ۸۱ از سد تیم ارتدوکس اردن عبور نماید.

در حالیکه ستاره ی بزرگ تیم ارتدوکس، فِرِدی ابراهیم، به همراه دیگر بازیکنان شاخص این تیم مانند پترسون، درسی و الهندی، شاگردان فرزاد کوهیان را در این دیدار بسیار اذیت کردند، اما سبزپوشان اصفهانی با حفظ تمرکز و ریتم بازی موفق شد برنده از زمین خارج شود.

در کوارتر اول، تیم اردنی بازی پایاپایی با ذوب آهن به نمایش گذاشت. اما این تیم میزبان بود که در ده دقیقه دوم بازی برتری به نمایش گذاشت و برنده به رختکن رفت.

در کوارتر سوم فرزاد کوهیان با تجربه ی بالای خود اختلاف را تا ۱۶ امتیاز افزایش داد ولی ریتم بازی در لحظاتی از دست بازیکنان اصفهانی خارج شد و اختلاف کاهش پیدا کرد.

نهایتا در ده دقیقه پایانی و درخشش کاپیتان اکبری، ذوب آهن امتیاز برد دوم را به حساب خودش واریز نمود.

از نکات بارز این دیدار، دفاع خوب گاندوها بود که با دوندگی بسیار و گوش دادن به فرامین فرزاد کوهیان، بخوبی ستاره‌های ارتدوکس را مهار کردند. تیم اردنی که هم در پیرامون و شوت‌های سه امتیازی و هم در زیر حلقه بازیکنان خوبی در اختیار داشت، تحت تاثیر تله‌های دفاعی ذوب‌آهن قرار گرفت و موقعیت های زیادی از دست دادند. از سوی دیگر زمانی که تیم اردنی در دفاع جمع میشد، ذوبی‌ها بخوبی از فضای خارج از خط سه امتیازی اقدام به پرتاب‌های مطمئن کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا