بسکتبال

🏀 عظیمه خالدی: ما بیش تر از هیأت بسکتبال اصفهان توقع داریم.

 

🏀 عظیمه خالدی: سرمربی تیم ابوذر ماشین قدیم و پارتاک شاهین شهر جدید.

در این سطح از مسابقات ما میزبان بودیم( ابوذر ماشین قهدریجان ) ، به هر حال تیم های بهتری بالا آمدند و هر مرحله سخت تر می شود.

ایشان ادامه داد: ما میزبان تیم های، صنعت مس رفسنجان، صنایع غذایی زین یزد، حیدری بروجن، ذوب آهن اصفهان و داتیس یزد بودیم.

وی ادامه داد: در این دوره چون تیم ها شناخت بهتری از هم داشتند خیلی بهتر ظاهر شدند. حداقل بازی هایی که رو به روی ما بود سنگین تر بود. به هر حال تیم ما بازیکن مصدوم داشت و این باعث شد یک مقدار نظم تیمی ما بهم بخورد و تأثیر بازیکن مصدوممان محرز بود.

خالدی گفت: خداراشکر به هر حال از گروهمان به عنوان دوم گروه صعود کردیم و ذوب آهن اصفهان به عنوان اول گروه  و مس رفسنجان هم احتمالاً به عنوان تیم سوم وارد مرحله ی بعد می شویم. در مرحله ی سوم نیز اول گروه تا سوم گروه های دیگر به صورت پلکانی با هم ترکیب می شوند  و به رقابت می پردازند.

در ادامه ایشان از خانم مریم بنوان تشکر کردند و هم چنین از حمایت پشت پرده جناب مسعود پناهی، زیرا ایشان خانم بنوان را برای همکاری به خانم خالدی پیشنهاد کرده بودند تا در کنار پیشکسوتی چون ایشان قرار بگیرند.

وی گفت: ما بیش تر از هیئت بسکتبال اصفهان توقع داریم، درست است که ما به اسم هیأت اصفهان نیستیم اما ما جزوی از اصفهان هستیم و ممنون می شویم در پیج ها از ما هم عکس، نام و یا مطلبی باشد، زیرا این بازیکنان هم خودشان را جزئی از این استان می دانند.

در انتها ایشان گفت: امیدوارم در پیش رو اتفاق های خوبی برای تیم های اصفهان بیفتد و بتوانیم جزء چهار تیم بالای جدول در انتهای رقابت ها باشیم.

خبرنگار ۲۴ ثانیه : هانیه زال پور

کوارتر آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا