بسکتبالکوارتر آخرهانیه زال پور

🏀 محسن صدرالدین کرمی شهردار قهدریجان:انشاالله تا ۲۲ بهمن این مکان ورزشی را افتتاح می کنیم.

🏀مجری: قهدریجان شهری است که دارای قهرمانان بسیار خوبی چون زهرا یزدانی، عارفه طاهری در بسکتبال و فخر دومیدانی، خانم صفرزاده و سمیه رحیمی در پارالمپیک در رشته تیراندازی میباشدو یک شهر کوچک با این همه قهرمان وظیفه شهرداری را سنگین می‌کند. تقریبا در فاصله ۲۰ کیلومتری اصفهان این همه استعداد وجود دارد. و این سوال از جناب کرمی پرسیده می شود: چه برنامه ای برای این استعدادها دارند؟

کرمی گفت: برای ایجاد محیطی برای ورزش، یک قطعه زمین در اختیار عوامل اجرایی و جناب آقای پورابوطالب قرار میدهیم که زحمت آن را می‌کشند و طراحی می‌کنند و در نهایت، زمین های بسکتبال و والیبال و فوتسال ساخته و تقدیم به مردم و استعدادهای این شهر می کنیم .

در ادامه: انشاالله تا ۲۲ بهمن این مکان ورزشی را افتتاح می کنیم.

مجری: امروز ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۲ است و دو ماه فرصت  دارید و آقای پورابوطالب از پیشکسوتان ورزش و طراح بزرگ هم انشاالله با یک طراحی زیبا که در شأن مردم قهدریجان باشد که در ۲۲ بهمن ماه این مکان افتتاح شود و بچه‌ها و استعدادهای ناب مجبور نشوند برای ورزش روزانه این همه مسیر را با این خطرات طی کنند .

کرمی گفت: شهرداری قهدریجان در شرایط مالی ضعیف است و خیلی از نظر مالی حمایت نشده و دارای این همه استعداد و مردم غیرتمند،از لحاظ کاری و فرهنگی می باشد. اگر کوچک‌ترین هزینه برایشان شود چندین برابر آن برمی‌گردد و یک نوع سرمایه برای ما هستند و کمکی به آینده ورزش و آینده جوان‌های ما که متاسفانه در شرایط خوبی نمی باشند.

مجری: انشاالله تا ۳۰ الی ۴۰ روز آینده با پیشکسوتان می‌آییم خدمت شما با همت جناب آقای پورابوطالب این اتفاق می‌افتد را رقم می زنیم و باید برای این ورزش هر کاری که باید انجام داد.

در پایان جناب کرمی عرض کرد: بابت اینکه دغدغه شما ورزش است از شما و آقای پورابوطالب تشکر می‌کنم و امیدوارم سلامت باشید.

نویسنده پایگاه خبری۲۴ ثانیه: هانیه زال پور

مجری و گزارشگر: مسعود پناهی

کوارتر آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا