اخبار بسکتبال ایران

دانشگاه شریف قهرمان شانزدهمین دوره بازی‌های ۳×۳خانه بسکتبال ایراناخبار – خانه بسکتبال ایران


Warning: Undefined variable $author_details in /home/gitkdukq/public_html/wp-content/plugins/wp-user-profile-avatar/templates/wp-author-box-social-info.php on line 87

سایت خانه بسکتبال ایران؛

آرام و بی‌صدا اما با تأثیرگذاری. شاید کوتاه‌ترین عبارتی که بتوان در مورد فعالیت‌های دانشگاه شریف در بازی ۳×۳ به کار برد همین چند کلمه باشد اما طی سال‌های اخیر شریف، در بسکتبال سه نفره کارهای بزرگی انجام داد.

بازی ۳×۳ از چهار سال پیش تا امروز در ورطه بی برنامگی افتاد و فدراسیون بسکتبال بازی‌ای را که می‌شد با مدیریت درست در سطح جهانی و آسیایی مطرح کند به جایی رساند که امروز در ترتیبات داخلی آن هم مشکل داریم. در این بین فعالیت‌هایی مثل ایونت‌های دانشگاه شریف همواره پرچمدار حرکت‌های پرثمر و انگیزه‌بخش برای علاقه‌مندان به این بازی بوده و دوره‌های متمادی برگزاری بازی‌ها با نظم و ترتیب خاصی انجام شده است.

شانزدهمین دوره مسابقات بسکتبال سه نفره دانشگاه صنعتی شریف در سالن قهرمانی مجموعه تربیت بدنی دانشگاه شریف و با حضور ۲۴ تیم برگزار شد.

جمعه ۲۷ خرداد شاهد رقابت جذابی بین ورزشکارانی از تهران، البرز، کردستان، گرگان، همدان و اهواز بودیم و تیم‌های دانشجویی از دانشگاههای صنعتی شریف، تهران، تربیت مدرس، خوارزمی، آزاد تهران مرکز نیز حضور داشتند.

در پایان این رقابت‌ها سه تیم دانشگاه شریف، مکران البرز و کوش آنلاین شاپ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. در این رویداد دکتر برومند رئیس انجمن بسکتبال وزارت علوم و جمعی از پیشکسوتان و اصحاب رسانه و علیرضا هنردوست و محمد شاهسوند دو ستاره اسبق تیم‌ ملی حضور داشتند.

فوت کلاب ایران و کلینیک فیزیوتراپی پرشیا حامیان مسابقات بودند و نوشیدنی آیسی مانکی و هاسکی همکار خوب مسابقات، به رسم یادبود هدایایی به تیم‌های برتر اهدا کردند.

دانشگاه شریف
محمدعلی اختردانش
آرین روادگر
نیما فتحی
مهرزاد قربانی

مکران
ناصر موصلی
مجید شوندی
علی رجبی
مهدی نصرالهی

کوش آنلاین شاپ
بهامین صبوح
فواد کمالی
امین حیدری
علی محمدی

نوشته دانشگاه شریف قهرمان شانزدهمین دوره بازی‌های ۳×۳ * خانه بسکتبال ایران پایگاه تخصصی بسکتبال *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا