اخبار بسکتبال ایران

وضعیت نامعلوم بسکتبال سه نفره مردان و زنان ایران / فرصت کم، بازی‌ها نزدیک استخانه بسکتبال ایراناخبار – خانه بسکتبال ایران


Warning: Undefined variable $author_details in /home/gitkdukq/public_html/wp-content/plugins/wp-user-profile-avatar/templates/wp-author-box-social-info.php on line 87

سایت خانه بسکتبال ایران؛

طبق اعلام قبلی، تیم‌های بسکتبال سه نفره مردان و زنان ایران باید از ۵ فروردین در مسابقه‌های انتخابی کاپ جهانی به میزبانی قطر به میدان بروند با این وجود هنوز نفرات و حضور این تیم‌ها در مسابقه‌های مذکور نامشخص است.

مسابقه‌های بسکتبال سه نفره انتخابی کاپ جهانی در آسیا با دو جنسیت از ۵ فروردین در دوحه قطر برگزار خواهد شد.
تیم‌های قطر، نیوزلند، ازبکستان، قزاقستان، سریلانکا و ایران برای یک سهمیه در مسابقه‌های جهانی با هم پیکار می‌کنند.

تا این لحظه تیم دختران ایران با ۲۰ بازیکن در اردو است و قرار شد کمپی با حضور بسکتبالیست‌های مرد صاحب رنک سه نفره برگزار شود. در مورد دختران با توجه به نام دعوت‌شدگان، بازیکنان زیر ۲۳ ساله فراخوانده شدند.
در مورد مردان، تلاش‌هایی برای جلب رضایت مربیان باشگاهها برای در اختیار گرفتن بازیکنان تیم‌ها صورت گرفت اما با توجه به در پیش بودن مرحله پلی‌آف بسکتبال باشگاهها، هیچکدام حاضر به همکاری با تیم سه نفره نشدند.

با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و کارهای اداری عقب مانده مربوط به اعزام تیم‌ها، هنوز مشخص نیست در فاصله کم تا شروع بازی‌ها تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند یا خیر.

از سویی دیگر اخبار غیر رسمی حاکی از آن است فدراسیون بسکتبال در زمان سرپرستی و سپس بعد از ریاست جواد داوری در اعلام آمادگی تیم‌ها به فیبا تعلل کرده است. چنانچه تیم‌ها به این مسابقات اعزام نشوند مشمول جریمه نقدی از طرف فیبا خواهند شد. این در حالی است که کمیته سه نفره از فدراسیون قبلی تا دوران سرپرستی و در حال حاضر همچنان در اختیار محمد کسایی‌پور است.
همچنین گفته شده است گلاره کاکاوندپور مسئول دپارتمان سه نفره در بخش بانوان فدراسیون قبلی، با انتشار یک استوری از سمت خود کناره‌گیری کرد.

فدراسیون بسکتبال در قبال هیچکدام از این اتفاقات واکنشی نشان نداده است.

در فهرست کادرفنی تیم دختران نیز نام‌های مدیریت فنی، سرپرست، سرپرست اردو و آنالیز آمده است در حالی که در بسکتبال سه نفره به طور معمول به یک ترینر و پزشک یا سرپرست، بیشتر نیاز است.

نوشته وضعیت نامعلوم بسکتبال سه نفره مردان و زنان ایران / فرصت کم، بازی‌ها نزدیک است * خانه بسکتبال ایران پایگاه تخصصی بسکتبال *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا