خبراخبار ورزشی ایران

شگفتی تکواندو ایران در المپیک مدیون ذهن برنده هادی ساعی

جواد ابن یمین: شگفتی تکواندو ایران در المپیک مدیون ذهن برنده هادی ساعی

نتایج درخشان تکواندو ایران در المپیک ۲۰۲۴ در ادوار گذشته بی نظیر بود و یک رکورد تاریخی را ثبت کرد.
کسب چهار مدال از مجموع ۴ سهمیه، باعث شد، تکواندو ایران یک نتیجه تاریخی را به ثبت رساند. فدراسیون تکواندو با هدایت هادی ساعی به عنوان پر افتخار ترین ورزشکار المپیکی ایران توانست بهترین نتیجه را در بین رشته های المپیکی کسب کند و با صید ۴ مدال نتیجه ۱۰۰ درصدی را برای این رشته رزمی به ارمغان آورد.
فارغ از عملکرد کادر فنی سهم عمده این موفقیت را باید مدیون ذهن برنده هادی ساعی دانست. ساعی با حضور خود در کنار این تیم، به کادر فنی و بازیکنان، ذهن برنده خود را به تیم ملی انتقال داد که نتیجه آن در مسابقات المپیک کاملا مشهود بود.


ذهن برنده ساعی باعث شد برق امید در چشمان و لبخند اطمینان بر لبان تک تک بازیکنان و مربیان تیم ملی نقش ببندد.
ساعی توانست کاری کند که ناهید کیانی با آن حس خوب و خنده هایی از عمق وجود وارد مهمترین زمین مسابقه زندگی ورزشی خود شود تا با اطمینان یک رکورد تاریخی را ثبت نماید البته که مشابه آن را در همه بازیکنان و مربیان تیم ملی شاهد بودیم.
ذهن برنده هادی ساعی باعث شد برتری تکنیکی رقبا هم نتواند کاری از پیش ببرد و حتی از دست دادن راند اول هم بچه ها را ناامید نکرد و تا لحظه های آخر نیز برای پیروزی و مدال المپیک تلاش کردند.
هرگاه بچه ها در لحظه های پایانی کار را به سود ما تمام کردند و یا باخت در راند اول نیز باعث نشد تا راندهای بعدی را از دست دهند به یاد مسابقه فرزان عاشورزاده می افتادم که در لحظه پایانی نتیجه را واگذار کرد و در ناباوری تمام سونامی تکواندو از المپیک حذف شد.
بچه های ایران برای برنده شدن آمده بودند چون کسی با آن ها همراه بود که در زندگی ورزشی خود همیشه برای برد می آمد و امروز هم در قامت رییس فدراسیون نتیجه ای گرفت که در تاریخ ماندگار ماند.
شاید خوش بین ترین افراد در ورزش تکواندو هم چنین نتیجه ای متصور نبودند اما حتما هادی ساعی با این باور که میتواند ورق را برگرداند پای به عرصه المپیک نهاد که این اتفاق هم افتاد و این موفقیت حاصل ذهن برنده او بود.
برای موفقیت به دنبال ذهن برنده باشید و تمام .

نویسنده: جواد ابن یمین

کوارتر آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا