30 آبان 1401اخبار بسکتبال ایرانبسکتبالکوارتر آخر

عالیجناب مجید توفیق در نصف جهان

کاپیتان توفیق در جمع یاران قدیمی

مسعود پناهی  : استاد مجید توفیق، کاپیتان و سرمربی سابق تیم‌های ملی و پیشکسوت بسکتبال ایران، بنا به دعوت انجمن خیرین و پیشکسوتان بسکتبال اصفهان، غروب روز یکشنبه ۲۹ آبان وارد اصفهان شدند.

با توجه اینکه اولین حضور حرفه‌ای ایشان در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان بازیکن به رقابت‌های قهرمانی آموزشگاه‌های کشور در سال ۱۳۳۹ و شهر نجف آباد برمیگردد، استاد توفیق روز دوشنبه سی آبان در بین پیشکسوتان و مربیان شهر نجف آباد حضور خواهند داشت.
روز سه شنبه یکم آذرماه، ساعت ۱۰ صبح، در جمع صمیمی با پیشکسوتان بسکتبال ایران به میزبانی هتل پیروزی حاضر و به مرور خاطرات خواهند پرداخت. خاطرنشان میگردد این مراسم توسط پایگاه خبری ۲۴ ثانیه پوشش داده خواهد شد و مصاحبه اختصاصی با آقای مجید توفیق و چند تن از پیشکسوتان خواهیم داشت.
قرار است ایشان در روز چهارشنبه دوم آذر با حضور در جمع مربیان و بازیکنان بسکتبال اصفهان، به بیان تجربیات خود بپردازند و دیدگاه‌ها و نظرات خود را با مربیان و بازیکنان جوان اصفهان به اشتراک بگذارند.
در روز پایانی حضور استاد مجید توفیق در شهر زنده‌رود، پنج شنبه سوم آذر ساعت ۴ بعد از ظهر، ایشان به تماشای دیدار بسکتبال ذوب آهن اصفهان با پالایش نفت آبادان در سالن مرحوم حسن رهنما- ورزشگاه ملت خواهند رفت.

مسعود پناهی اصفهانی سردبیر و مدیر مسوول ۲۴ ثانیه

کوارتر آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا