بسکتبالهانیه زال پور

🏀حافظ پنجه فولادگران:گلایه ای از رئیس اداره کل ورزش جوانان دارم.

🏀حافظ پنجه فولادگران، سرمربی تیم آکادمی عارف زاده گفت:

مسابقات نونهالان قهرمانی اصفهان در رده سنی ۱۳۸۹ می باشد.۱۲ تیم شرکت کردند، از این ۱۲ تیم، ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. مسابقات به صورت هفته به هفته در روزهای جمعه برگزار شده است. که مرحله نیمه نهایی در هفته هفتم مسابقات برگزار شد.
وی ادامه داد: به امید خدا با صحبت هایی که صورت گرفته است، سوپر کاپ این مسابقات نیز برگزار شود. و تیم های شهرستان ها مانند کاشان که بسیار خوب است نیز در این مسابقات شرکت کنند که بسیار جای شان خالی است.
پنجه فولادگران گفت: امیدوارم تا جایی که می‌شود این مسابقات ادامه پیدا کند و در رده‌های مختلف مانند مینی بسکتبال و نوجوانان برگزار شود. زیرا این‌ها سرمایه‌های بسکتبال اصفهان هستند و همان طور که شاهد بودید، ۴ تیم برترمان بسیار بازی‌های پایاپای و جذاب و زیبا داشتند و این مسابقات باعث می شود که هفته به هفته بچه‌ها تمرین کنند و وارد مسابقه شوند و باعث پیشرفت بازیکنان شود و ضعف هایشان بر طرف شود.
در ادامه بیان می کند: امیدوارم هیأت بسکتبال همان طور که با حمایت، مسابقات را به خوبی برگزار کرده است، سالن مناسب‌تر با جایگاه تماشاچی مناسب تر، برای برگزاری مسابقات در نظر بگیرند، زیرا خانواده‌ها سرمایه‌های بسکتبال ما هستند و باید خانواده‌ها را بیشتر جذب کنیم. البته این گلایه‌ها را از هیئت بسکتبال ندارم بلکه از رئیس اداره کل ورزش جوانان دارم و امیدوارم خانه بسکتبال که خانه همه بسکتبالیست‌های اصفهان می باشد را به بسکتبالیست‌ها برگردانند و جبرانش هم این باشد که خانه بسکتبال را یک سال از ما گرفتند، پارکت کنند و به ما تحویل دهند که خیالمان راحت شود.
هم چنین ایشان گفت: آقای محمدی، خانه بسکتبال را مجهز کنید، زیرا سرمایه‌های بسکتبال اصفهان در این جا پرورش پیدا می‌کنند، تیم‌های بزرگی داریم. مانند  دیشب، آرن داوودی را دیدیم که در مسابقات چه کرده است. (اشاره به مسابقات لیگ بزرگسالان که در ۱۶ آذر ماه، بین تیم های ذوب آهن و مهرام برگزار شد)، آرن داوودی از همین خانه بسکتبال و اصفهان آمده است. پس ما به سالنی مجهز نیازمندیم و لطفاً این مسئله را پیگیری کنید.
در پایان ایشان گفت: از شما ممنونم که همیشه در صحنه هستید و این مطالب را بازگو می‌کنید ممنونم از پایگاه خبری ۲۴ ثانیه.

خبرنگار ۲۴ ثانیه: هانیه زال پور

کوارتر آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا